2016. január 6., szerda

Valami készülőben

Ha nem lett volna senki, aki  megfejti a rejtvényem, akkor talán nem mutatnám meg még most a legújabb képeimet, de így legalább nem leszek elmaradásban a feltöltésekkel a készítés előrehaladtával sem.
Tegnap este még kiformáztam a fejet, méghozzá vastag hungarocellből, és felrögzítettem a testre, majd megkapta az első pár réteget(bőralját). :D
Az irha és a bőrfelszín még vissza van, ezért még mindig kissé amorf de nagy vonalakban a helyén van minden testrésze.
A szarvak és a farok sem végleges, csak épp a fotó kedvéért biggyesztettem a helyükre,a lábszárak vastagabbak lesznek, egyenlőre csak a stabilitást vettem figyelembe, és a hát vonalán, és a hátsó lábaiban a drótot áthajtogattam a tegnapi képekhez képest.
A méret illusztrálásához Kennel együtt fotóztam.
A korábban készített gémeskút köré lesz majd elhelyezve, egyenlőre ez itt a prototípus, de lehet hogy egy egész csorda készül majd belőle.





8 megjegyzés:

  1. Juj de jól nézz ki. Bele trafáltál a méretbe is. nagyon izgi hogy milyen lesz a bőre. Ugye szürke marha lesz? Az nagyon megy a gémes kúthoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csevi! Te nagyon tudsz valamit! :D Tényleg szürkemarha lesz, és remélem gyorsan kész leszek vele. Ma legyártottam a szarvait, és igazán jól mutat rajta, lehet hogy tartok majd egy fotózást azzal is, mert most így kifejezetten felismerhető. Bár ezzel a fólia bevonattal elég Űrmarha kinézete van. :)

      Törlés
  2. Fantasztikus vagy!!! Ez már szobrászat! Nagyon megy neked ez a magyaros téma. Jó, hogy fázisonként rakod fel a készülő művet, így legalább látni lehet az egész kreatív folyamatot. Valószínűleg ha csak a végét látnám, sosem találnám ki, hogy raktad össze! További jó alkotást, és persze várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi drága Eye!
      Alakulgat azóta is, igaz hogy most már sokkal lassabban, de amint felkerül az újabb réteg, rögtön fotózom és mutatom is.
      Boldog vagyok ha örömmel fogadjátok. :)
      A szobrászkodás elég távol áll tőlem, de igyekszem , és tanulgatom, mert beleszerettem igazán.

      Törlés
    2. Látod, én meg tanultam szobrászatot a rajz szakon, és utáltam, mint mindent, amivel összegányolom a kezemet :D Bár a te munkafolyamataidat nézve, ilyesmi nálad lehet, hogy nem is áll fenn. Tanulgasd csak, mert remek érzéked van hozzá! Egyébként budapesti vagy?

      Törlés
    3. Hű, már is irigyellek hogy ilyesmit tanulhattál.
      Nem vagyok budapesti, balatoni lány vagyok, siófokon és jelenleg siófok közelében lakom. Ez miatt is itt a környékben nincs, nem volt, és nem is lesz művészeti oktatás, kizárólag kereskedelem, és vendéglátásra épít minden iskola. Ahhoz hogy szakmailag is megfelelő ruhaipari oktatásban részesüljek sokat kellett utaznom anno.

      Törlés
  3. Alig várom már az elkészültét :D siess már vele :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi lozsu. Sajnos nem tudtam vele foglalkozni azóta, csak nagyon keveset. Utálok panaszkodni, de olyan dolgok jöttek közben, ami nem csak a munkásságomat törte meg.Azért befogom fejezni ezt is, és persze megmutatom, csak nem tudom pontosan hogy mikor végzem vele.

      Törlés