2015. március 29., vasárnap

Gémeskút a láthatáron

Az utóbbi idők hallgatásának egyik oka már jól ismert, a másikat pedig most fogom megmutatni. :)
Egy olyan dolgot készítettem, ami egyrészt az anyagbeszerzést illetően, másrészt az elkészítését tekintve is időigényes feladat.
Bizony, Gémeskút készült.
A fejemben elképzeltektől csak annyiban különbözik, hogy az itató jóval magasabb, és egy külön állványra épített lábakon áll.
Méghozzá erre azért volt szükség, mert lovak fogják "használni" az itatót.
Nekem sajnos nincs még csak egy fél lovam sem :D , így nem tudtam képeken is megörökíteni az itatás pillanatát.
Viszont van egy malacom. Úgyis mondhatnám hogy malacom van. :D
Így a képeken Ő is szerepel, mert szerettem volna bemutatni a kutat és hogy valóban működik, és tökéletesen üzemel :)







2 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon-nagyon jó lett!!! Régebben volt itt a falunkban gémeskút, úgyhogy nekem elhiheted: valósághű lett!!! Ügyes vagy! Szeretem a képeidet, látszik, hogy sokat törődsz a "megkomponálásukkal".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon köszönöm a kedves szavaidat!
      Sajnos felénk nincs és nem emlékszem arra sem, hogy a környéken lett volna, bár nyilván min. 100évvel ezelőtt nagyobb eséllyel futottam volna bele.
      Amúgy is úgy feltételezem, hogy az Alföld egyik sajátossága, így nem is véletlen hogy a jelképé vált.
      Itt Somogyban a kerekes kút volt talán elterjedtebb.Azt is szeretném egyszer elkészíteni, mert kicsit a gyerekkoromat idézi vissza, amikor a Nagymamámnál találkoztunk vele.
      Amúgy a képekre talán nem fektetek elég hangsúlyt, és nem is komponálom meg semmilyen tudományos módszerrel, még ha úgy is tűnik, talán az látszik belőlük hogy mekkora szenvedéllyel állok hozzá, és megpróbálom a fejemben lévő képet megvalósítani.Ami csak igen ritkán sikerül. :)
      Nagyon jó olvasni hogy szereted így is a képeimet, ez még nagyobb odafigyelésre ösztönöz. :D

      Törlés